Веб-портал Пенсійного фонду України – етап на шляху покращення обслуговування громадян
Одним з пріоритетів та напрямків діяльності Пенсійного фонду України є підвищення якості обслуговування громадян. Зокрема, зменшення необхідності особистого відвідання і часу обслуговування, а також підвищення якості своєчасного та доступного інформування українців про зміни в пенсійному законодавстві, їхні права і обов’язки.
Веб-портал Пенсійного фонду дає змогу кожній застрахованій особі попередньо зареєструвавшись на веб-порталі, отримувати щомісяця на свою електронну адресу виписку із системи персоніфікованого обліку, де буде вказано суму заробітку, з якої сплачено страхові внески, кількість днів для стажу. Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього внески.
На порталі також багато довідкової інформації: від текстів законодавчих актів до графіку прийому керівництва Пенсійного фонду, адрес управлінь Пенсійного фонду в областях. Застраховані особи зможуть довідатися, наприклад, про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, тощо. Для страхувальників є інформація про умови нарахування та сплати єдиного внеску та інших обов”язкових платежів, порядок складання та подання звітності. Наведено зразки бланків, заяв, інших документів.
Кожен зареєстрований користувач зможе через портал подати запит у Фонд для підготовки йому довідок, інших документів у паперовому вигляді, домовитися про прийом керівника чи відповідальної особи в управлінні Фонду.
Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, які впливають на ваші пенсійні справи.