Розгляд звернень та скарг мешканців приватної забудови району
Спеціалістами виконкому разом з представниками управління Держархбудінспекції та міськвиконкому постійно проводяться виїзні комісії з питання розгляду звернень та скарг мешканців району.
Під час перевірок вирішуються проблемні питання, надаються обґрунтовані письмові та усні роз’яснення з порушених питань, відповідно до компетенції та делегованих повноважень.
Відсутність у власників індивідуальних житлових будинків знань житлового законодавства та правил забудови, створює труднощі в роботі та виникнення конфліктів поміж співвласниками та сусідами.
Постійно ведеться облік житлових будинків, здійснюється контроль за будівництвом та санітарним станом району.
З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз’яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній у м.Херсоні ради постійно працює телефон “Гаряча лінія” – 22-32-73.
Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем керівництва районної ради, прикладаються всі зусилля щодо забезпечення всебічного неупередженого і об’єктивного розгляду та вирішення порушених у зверненнях питань.
Сектор з питань
індивідуального будівництва
Громада району
| #
Дякуємо за служіння народу України!
Reply